0 produs(e) - 0 lei

Coşul tău este gol!

OnlyBrands

Plata si livrare

Odata ce ai decis asupra produselor pe care doresti sa le achizitionezi de la noi, poti stabili si modalitatea de plata optima pentru tine. Pentru aceasta, noi iti stam la dispozitie cu urmatoarele optiuni:

 

1.Plata numerar, la livrare
 
Comanda se achita reprezentantului firmei de curierat rapid la livrarea coletului. Este ceea ce se cheama si plata ramburs. Folosind aceasta metoda de plata nu puteti trimite un produs altei persoane.
 

2. Transfer bancar


Metoda de plata preferata de clientii cu personalitate juridica.
Transferul bancar se va efectua conform facturii primite pe mail, originalul facturii fiind prezent in colet. Contul in care se va face plata este: RO06BTRL01401223P7505001 - Banca Transilvania Ag Constanta.  Comanda va fi procesata dupa ce avem confirmarea platii pe email la office@onlybrands.ro.

Genstar International isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans si de a modifica pretul produselor datorat fluctuatilor valutare.

 

Livrarea produselor se va face oriunde in tara (Romania), prin intermediul unor firme de curierat rapid.

TERMENUL de LIVRARE al produselor este cuprins intre 24 de ore si 10 zile lucratoare. Pentru a vedea in cat timp ajunge un produs la dvs. verificati termenul de livrare in pagina produsului respectiv. NU facem livrari prin Posta Romana. Onlybrands isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor.

 

Costurile de livrare sunt:

 

- GRATUIT pentru comenzile a caror valoare depaseste 300 RON 

- 19 RON pentru comenzile cu valoarea cuprinsa intre 0 si 300 RON

 

 

Livrarea se face prin Fan Courier, tarifele fiind valabile pentru orice localitate din Romania in care se afla un sediu Fan Courier. In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, el va fi contactat telefonic de catre firma de curierat.

 

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. 

 

Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti atunci cand cumparati de la Onlybrands.Ro, insa in cazul in care nu sunteti, articolele pot fi returnate.

Legislatia romaneasca in domeniu prevede: "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".

 

Pentru a returna un produs este necesar sa completati formularul de retur din contul dumneavoastra, sa trimiteti un e-mail pe adresa contact@onlybrands.ro sau apeland numarul de telefon : 0760 693 540


Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele atasate, sa nu aiba semne de purtare, iar in cazul Articolelor de Incaltaminte sa aiba cutia originala). Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.

Produsele aduse la comanda speciala nu pot fi returnate.

In urma cererii de retur veti fi contactat(a) cu privire la detaliile legate de procedeul returnarii.

Returnarea se face doar prin intermediul firmelor de curierat, livrata direct la adresa indicata, din emailul primit. Nu acceptam retururi expediate prin Posta Romana!

Taxa Transportului trebuie achitata de Clientul care solicita returnarea.

Daca marimea nu vi se potriveste puteti solicita o alta marime in cazul in care aceasta este disponibila sau un articol diferit, cu achitarea eventualei diferente de plata si a transportului.

Nu acceptam colete cu ramburs!

In maxim 15 de zile de la data returnarii, vom inapoia contravaloarea comenzii prin Transfer Bancar. (Pentru acest lucru avem nevoie de codul dumneavoastra IBAN alcatuit din 24 de caractere). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. Restituirea se face doar pe valoarea articolului.

 

 

 

0760 693 540